onsdag 24 november 2010

Lanvin feber


(Bilden tagen från H&M´s webbshop)


Inte bara jag som är sjuk, delar av Sveriges kvinnor/tjejjer drabbades igår av Lanvinfeber. Jag hissade upp laptopen på magen vid 8 tiden igår morse och logga in på H&M´s sida. För jag visste att Lavinlanseringen startade då.





Tyvärr shopen är full försök senare.





Mycket förvånad försökte jag senare, och senare, och senare... Och när jag senare än sist kom in och började kolla runt. Sold out - stod det på i princip allting utom nån herrslips.


Idag stod att läsa i Expressen att det hade varit ett tryck i butikerna som krävde god organisation. De, köparna, hade släppts in under 10 min för att välja bland plaggen. Man fick bara köpa 1st av varje modell och därefter fått hjälp i provhytterna att prova, byta storlekar samtidigt som man serverades lite vitamindryck bl.a. Stylish!





Skulle vart kul att varit i Stockholm och testat på hur det gick till. Hade ju gärna sett ett eller ett par av Lavins designerplagg i min garderob. Skorna... Såg du skoorna...?Undrar jag om Skövde fick in några plagg över huvudtaget. I vilket fall så får jag satsa på designerplagg en annan gång. Jag är insnöad och totalt insnorad så de enda som får se min bleka nuna idag är familjen och djuren.





Nu kurerar jag mig med fischermans friend och ser på Leilas jul från 2008. Hon kan allt den tösen!

Inga kommentarer: