lördag 20 november 2010

Hade en skitkul kväll igår med bästaste vännerna på middag. Jag lagade mat och dukade fint och vi hade (som vanligt) grymme kul.

Idag, mindre kul...

Harrys för att inta lunch med bästaste vännerna - hjälpte föga.
Sova middag - hjälpte knappast...
Stalltjänst- förvärrade det hela
Middag hemma hos bästaste vännerna - nopp. Lammkött funkar inte heller.

Det kan väl inte va så att jag är allergisk mot DEM va???

När vi träffas ibland så kan jag må så konstigt dagen efter. Precis så där trött och tung i huvudet som jag blir på våren när jag är pollenallergisk. Shit! Jag är allergisk! MOT bästaste vännerna!Det är så det måste vara!

Hjälper Tavegyl kanske?? Får testa dubbeldos nästa helg för då ska vi avverka Jul På Liseberg tillsammans med hotellövernattning. Då är det verklig risk för allergichock. Och jag som är sjuksköterska har inte kopplat ihop det med allergi. (Jag trodde jag var bakis.)

Så tokigt!!

Inga kommentarer: