lördag 5 maj 2012

Med livet som insats

Startade jag dagen med att motionera ponnyn. Att rida i blåst kan vara lurigt men att rida i storm med grus och jord som yrde i ansiktet var mindre kul. Smaka illa, såg illa, hörde illa och förmodligen då också red illa. Därefter har jag varit smakråd åt Mimmie då hon skulle shoppa lite. Då var det nog tur att jag hade visst lerlager kvar i hörselgången för hon k a n vara något obeslutsam, för att utrycka mig diplomatiskt. Hon har ärvt det av mig, erkänner men det gör det inte mindre jobbigt för det! Fast idag var hon helt fantastiskt duktig. Bestämde sig ganska snabbt ( i våra mått mätt, hehe!) Själv lyckades jag hitta jeans som jag gillade och ett linne till det. Nu är jag hårfin. Vi ska bort ikväll men jag tror inte vita jeans är någon bra ide där så dom spar jag på till ett bättre tillfälle. Vi åt lite sedan åkte vi till IT gymnasiet som hade öppet hus och kikade. Snart dags för Hugo att välja... Mannen är och dömer hästhoppning så nu ska jag bara softa lite. Ha det bra!

Inga kommentarer: