onsdag 23 maj 2012

Det kallas visst flow...

Idag har jag en toppen dag! En sån där dag man spar i hjärtat och som man får rota fram och tänka på de där dagarna när allt går käpprätt åt helvete. För dom dagarna kommer ju också. Idag skiner solen och det är högsommarvärme. Tack vare att brännan sedan bägge utlandsemestrarna (2 st inom loppet av 5 månader, inte illa!) sitter hyfsat kvar så kändes det ok att kränga på shortsen. Vi har varit på ultraljud med Fissigumman och det var inte dags för spermier än så ny koll på fredag är bokad. Tur jag börjar senare då. Hoppas nu bara att vi kan tajma tappningen av hingsten också då vi valt en som tävlar, men vi är positiva idag. Därefter fixade vi konfirmations present till yngsta sonen och 25 års present till äldste i ett nafs. Var på telenor och fick ett toppen erbjudande för jag och den yngste ska byta nämligen. Rare försäljaren hade ett hästminne och mindes när vi köpte telefoner för fyra år sedan. Sånt gillar vi! Lunchat med bästa vänner och smaskat sushi i solgasset och hunnit sola i bikini i 3 timmar! Tvätten vajar torr på baksidan och snart ska jag på födelsedagskalas hos lilla pappsen som fyller år idag. Clara har varit och grattat redan med jag och maken ska dit ikväll. Lillsonen spelar match och Mimmie jobbar så vi åker bara vi två. Mysigt det med. Känns som jag har koll inför konfahelgen också, lite oroväckande flyt men va tusan, det är väl det som är flow då eller?! Puss på dej i solgasset!

Inga kommentarer: