söndag 15 april 2012

Så lider helgen mot sitt slut då...

Asch vad tiden har gått fort. Vi har träffat våra "bästisar" (även vuxna har sådana) varje dag. middag ihop i fredags. Hämtade bilen hos dem i går eftermiddag och eftersom ingen av de hemmaboende barnen förgyllde tillvaron i vårt hem så blev vi bjudna på lite ost o kex med vin. Idag kom dom till frukost strax efter kl 8. Då var det dags för Formel1. Spännande var det idag och Button bilen tvåa. Det gillar jag!

Dessutom har vi varit på middag hos pappsen och det var trevligt. Gosat med lilla vovven också.LillaC var och tävlade idag. En rosett med hem,kul! Lillprinsen har hunnit med både konfaläger och fotbollscup i helgen. Inte undra på att tiden år fort.

I eftermiddag har Fillans uppfödare varit och hälsat på, himla roligt!Nu är det dags att ladda inför arbetsveckan. Även det ser jag fram emot fast jag jobbar på onsdag, svårt att vara leig en dag i veckan när det är mycket som händer hela tiden. Så är det och mina lediga dagar tar jag ut i sommar och till jul och det är inte fel det heller...

Kram!

Inga kommentarer: