torsdag 14 juli 2011

Igår vaknade vi till fint väder och genast slog autopiloten på och bad förbereds genast. Problemet var bara att när allt är packat och fixat har solen försvunnit för länge sedan och det är 14,5 grader ute.

Jagade runt fram till 14.00 då jag var helt utmattad och sov i 1½ timma medans solen hade hittat fram... Oflyt.

Kvällen spenderades på Mummel med trevlig sällskap och i natt har huvudvärken från hell flyttat in så jag kommer att ligga lågt idag. Dessutom var det 10,7 grader när jag var uppe efter Alvedon när sonen for till jobbet.

Hmmm??? Jag som just trodde jag hade SOMMARsemester??! Nä jag förstår dom som jobbar på sommaren och tar semester annan tid. Det här är banne mej inget att stå efter. Nästa år jobbar jag på sommaren, iaf ett tag för att ha 7-8 veckorsledigt nu känns ganska meningslöst.

Inga kommentarer: