fredag 15 juli 2011

Gasen i botten

Foto: Grand Champion 2011



Idag har jag kört hårt. Morgonen startade med att jag sov tills jag vaknade, vilket iof inte är mycket att skryta med då jag sover ganska illa just nu. Därefter ut med hästarna som sovit inne i natt då det regnade så jäkla mycket så de stod och skakade i gårkväll.


Frukost och sen har jag kört ett tvättmaraton och ett städmaraton. Helt utpumpad har jag duschat kroppen och nu fått i mig lite rester.


Snart ska vårt hem förvandlas från en lugn oas med bara mej närvarande till ett bed and breakfast för en himlans massa ungdommar. Ja, vi blir sisådär 11 pers i helgen...


Ja, jag har städat!! Skitlöjligt för det kommer att vara ogjort på 30 sekunder eller så antar jag.


Men på söndag då drar vi och då får någon annan sopa ihop skiten. Inte mitt problem alls....


Inga kommentarer: