söndag 20 februari 2011

Solen skiner men det är för kallt!

Hjälper inte att solen skiner om det är massa minusgrader ute. Det är för kallt!!

Inte ens vår smarta ponny tycker det är ok. Nä, hon rymmer HELA tiden. Det är inte kul alls. Mannen måste försöka spetta nya hål i en jord som är stenhård och stolparna som vi försöker slå ned sitter och vickar hit och dit.
Och det är för kallt...

Idag skulle vi gå ut och gå. På med massor av kläder. Solen skiner. Jag mår ganska gott. Då ringer telefonen. Vi har besök hemma. Vi vänder. Och sen är det för kallt att gå ut igen.

Vi borde åka och köpa dasspapper. Det är för kallt. Jag tror jag har en bunt servetter någonstans. Jag tror jag satsar på det. Det är FÖR kallt att åka ut BARA för att köpa toapapper...

Även om solen skiner.





Inga kommentarer: