lördag 19 februari 2011

Lördag



Precis så här fuckt up blir jag av hunger. Men tack och lov så har torskfilé med potatis och god dillsås botat denna åkomma...



Innan stora HUNGERN satte in så spenderades ett par timmar på Elins Esplanad. Att jag är en grym fyndare vet ni väl redan. Tror även att mjukbyxorna( de till vänster) som jag köpte kommer till stor användning väldigt snart :)







Ser bra ut eller?? Jag är nöjd som attan! Speciellt med det silkiga, blanka linnet till höger.





Just det, denna t-shirten hittade jag på Cubus i veckan. Helt ok ( enl barnen. Bra betyg, tror jag...?)

Sen har jag investerat i lite nya nagelack. Bla dessa, ett i guld och ett grafitti nagelack i mörkchoklad. Jag tycker faktiskt att grafitti nagelacken som Isadora gör är grymma. Roliga att leka med och ganska lätt att få bra resultat med.



Nu är jag laddad inför lördagskväll med fisksoppa, goda vänner och Melodifestivalen.
Kram på Er!


Inga kommentarer: