måndag 14 februari 2011

Borde finnas något annat att roa sig med idag!!


På nåt underligt sätt känns det nästan mer förbjudet att bli sjuk just på sportlovet. Just denna veckan som jag jobbar för jag var ledig v 5 ist. Mycket ska jag jobba dessutom. Jag hade önskat att jag hållit mej till en annan aktivitet än sjukdom just idag.


Jag vaknade kl 04 med en huvudvärk som inte var av denna värld. En mage som lekte karusell a la Tivoli på grund av att jag mådde illa. Tog tabletter och tänkte att detta hinner jag sova bort tills kl 07.


Nädå! Icke! Dags att sjukskriva sig. Sen sov jag till kl 12.20 men vaknade endast därför sonen ringde och väckte mig. I eftermiddag har jag endast använt mina ben i yttersta nödfall. Ryggen är destå mer flitigt använd. Inte ens ögonen orkar jag hålla öppna...

Inget att fundera på om jag kan släpa mig iväg imorgon... Det gör jag inte. Inte ett dugg!

Inga kommentarer: