torsdag 30 december 2010

Vad hände med min sovmorgon ?

Det är ganska känt att jag lider av sömnstörningar. Min äkta
hälft snarkar nämligen. Inget att göra åt men jag blir rätt trött
ibland. Då är det extra skönt när han kliver ur bingen tidigt och
jag får ligga kvar. Så var fallet idag.

Och vad händer då? Jo tjockkatten promenerar in och han vet att när
husse är ute ur huset är det fritt fram att gosa med hans fru i
sängen så länge han inte går över på hans sida av sängen. Så
han hoppar upp, lägger sig PÅ MIG och börjar nöjt att spinn/snarka!!

Men va fan ! Han låter mer än en vuxen karl! Dessutom ligger han på
mig och snarkar.

Tacka vet jag mannen! Han snarkar åtminstone inte när han ligger på
mig. Bara brevid mig ...

Bara att försöka ta sig ur sängen utan att behöva väcka katten
då. Som han snarkar är det bäst han får sova en stund. Han verkar
ju helt slut ju!

Inga kommentarer: