torsdag 1 december 2011

Tänk vad dagarna flyger iväg. Både på jobbet och på helgerna är det full fart, Nu i helgen ska vi till Malmö med Peters arbetskamrater. Bo på hotell och bara lyxa oss. Extra kul att få träffa hans arbetskamrater. Nu var det längesedan och flera nya har kommit till som jag inte ens träffat och därför ska det bli extra kul! Sen ska vi på någon show med komiker som verkar vara bra. Bara att komma iväg är ju skönt och hotell är ju alltid nåt extra.Hoppas att det finns badkar på hotellrummet. Det är så skönt att få krypa ner i ett skållhett bad fyllt med ludder.

Den här hösten har varit helt otroligt bra då vi har varit iväg på massor med roliga saker. Varit i Stockholm, varit ute mycket och det ger så mycket kraft när årstiden är mörk. Speciellt mörk tack vare att det har regnat (och regnat) och varit grått det sista. Lite snö kunde ju pigga upp...? Men jag vill inte ha massor och iskallt. Kan jag beställa lite lagom??

Dags att packa lite kläder inför resan. Hmmm? Vad ska jag ha på mig?? Varför är det alltid lika svårt att bestämma sig...

C´ya!

Inga kommentarer: