måndag 26 december 2011

Annandagen har snart passerat

Dagmar (stormen) har härjat i natt så hästarna fick morgonhö inomhus i morse för vi var rädda att både hö och hästar skulle flyga all världens väg. Efter skinksmörgås till frukost bar det iväg på julrea. Hittade en hudlotion - Warm Cotton (Clean) så nu kommer jag att lukta gott efter duschen. Köpte geltippar och ska se om jag kan få till några lösnaglar. Verkar inte lovande men lilla C är en fena på att få på sina så än är det inte kört. Även en basictröja fick följa med hem som ska matcha min fina Hollister kjol.

Monopol matchen är avslutad nu ikväll med Hugo som mästare, jag som en god 2a (förste förlorare enl mig). Grabbarna ser på film och jag har börjat planera resterande dagar på året som är kvar. Hoppas givetvis på ett lika bra 2012 som 2011. Jag är ju en mästare på att summera året som varit, ingen bra egenskap, men lika bra att få det gjort då det alltid är samma visa varje år. Kanske är det därför det är så viktigt för mig att skriva dagbok?

God fortsättning på julen! / H

Inga kommentarer: