fredag 4 november 2011

Startat morgonen med att lämnat 3 st prover för anslys samt tagit 7 rör blod så idag tror jag att familjen får sköta om mig ist för tvärt om. Det kanske inte är så dumt?

Ska åka till stan och hämta ut min medicin mot magen snart. Tänk att det skulle behövas hela augusti, september, oktober och en vecka in i november för att få utskrivet antibiotika?!
Undrar om den kommer hjälpa?
Hoppas det iaf. Fast då kan jag tycka att det tog jävligt lång tid att skriva det där receptet. Förmodligen har aldrig min läkare haft diarre i snart 4 månader för då hade det nog gått snabbare...

Har haft en skön semestervecka tillsammans med maken och barnen. Fått en del gjort här hemma men som alltid tar "vardagssysslorna" den mesta av tiden. Tänk om man bara fick jobba på och nån annan skötte markservicen så som mat, tvätt, städ och mockning. Då skulle vi få så mycket mer gjort. Bara att gilla läget. Fast lite surt att gå upp kl 7 varje morgon när man egentligen kunde få sova liiite längre. Jag hade någon vanföreställning om att semester borgade för att få sova hur länge man vill men icke med föl och mamman hemma igen. Världsligt och oväsentligt, inget att gnälla över - jag vet.

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer: