måndag 8 augusti 2011

i slutet och snart i början...

Nu drar det ihop sig och sommaren har snart passerat. Det känns i luften, och det är lite regnigt och blåsigt idag. Redan, det är ju faktiskt bara 8 augusti. I övermorgon börjar jag jobba, men åker in redan en sväng i morgon då jag tänkte gå halvdag torsdag o fredag.

Har egentligen ingen lust alls att börja jobba men det är nog naturligt. De flesta är nog hellre lediga liiite till när semestern börjar närma sig slutet. Vore det så att jag nu inte hade haft något jobb att gå till då hade "ångesten" förmodligen varit långt än värre. Att inte ha någonstans att jobba verkar vara betydligt sämre alternativ. Så trots allt är jag nog rätt nöjd.

Idag har jag blekt slingor på Lilla C, hon är och sköljer ur dem nu. Hoppas att det blir bra. Jag har dessutom tvättat massor av tvätt. Ska plocka av lite körsbär i eftermiddag så vi kan göra marmelad innan fåglarna helt rensat träden. Men nu ska jag fixa till mig och hoppas på att jag får lite sushilunch i magen idag :)

På återseende!

Inga kommentarer: