fredag 13 maj 2011

Inte som planerat precis

Men bra ändå. Jag hade önskemål att åka till Ullared idag. Men tiden rann iväg och svärfar ville komma på eftermiddagen så åtagande runt omkring avgjorde till min nackdel. Det blev en tur till Skövde istället och lunch på lokala sushibaren.

Vad jag skulle inhandlat i Ullared??

Hudkräm som är sjukt mycket billigare där...
Sommarklänning...
BHár...
Och m a s s o r kläder till lillPrinsen...

I Skövde hittade vi faktiskt en del också. Till lillPrinsen. Alls som behövdes, faktiskt. Får erkänna, fast det sitter låååångt inne. Själv hittade jag inte alls det jag sökte och konstaterade att min hudkräm kostar galet mycket i Skövde mot vad jag betalat i Ullared, men kom däremot hem med en tröja jag spanat in ett tag. Som var rejält nedsatt. Så nedsatt att jag bara betalade 20% av ursprungspriset...

Men om det nu är så att de lägger på så in i h***vete varför kan dom inte bara kapa alla priser med 50% och jag shoppar det jag vill ha på en gång!!? Även om den inte skulle blivit lika billig som idag men då hade de sluppit ha den i lager under flera veckor. Bättre att omsätta snabbt och mycket!

Ni förstår varför jag gillar Ullared va´???

Inga kommentarer: