måndag 16 januari 2012

Tänk vad tiden går

Schhvosch! Och där passerade fredag-lördag-söndag och måndag.

Jag kan avslöja att sälja lotter på bingon i Stenstorp var riktigt roligt. Träffade så mycket folk, som jag aldrig sett förut och lille H körde på med stora charmen och krängde lotter som bara den. Vi hade så trevligt. Efter en lyckad kväll föll vi i koma i soffan frammåt 22 tiden med lite fredagsgott.
Lördagen bestod i kurs 9-16 och hej vad fort tiden gick. Det var också roligt och jag inser att det där med att ta BE kort inte är så där superlätt. Men det är väl bara att jobba på.Lördagskvällen spenderades med bästa vännerna. Alltid lika kul!
Söndag hade jag en stund för mig själv. Lille H spelade bowlingmatch i Lidköping. Sedan packade vi upp Peters julklappspussel. Så sen letade vi pusselbitar. Med RAKA sidor för att hitta en ram att börja bygga på. Och pussel är så kul när man är pågång. Går inte sluta.


Mamma och Willis kom och fikade på kvällen, så mysigt. Stora M och hennes sambo kom också. Nu var vi närapå samlade bara ett barn med sambo som fattas( och som jag saknar ibland, att det faktiskt gör fysiskt ont).

Idag var det dags för jobb. Har faktiskt fått lite håll på det mesta och det känns gott. Har dessutom bestämt att jag och lilla C ska börja träna på torsdagar ihop. Ska bli så kul! På onsdag blir det yoga. Jag åker till Falköping fast jag är ledig, skit samma för nu vill jag komma i form. Eller jag är i form men vill gärna behålla den det klart! Nu går vi mot ljusare tider och det innebär mindre och mindre kläder.



Stor kram på ER!

Inga kommentarer: