onsdag 18 januari 2012

1½ timmes träningspass efter 11 månaders träningsuppehåll



Skönt att ä n t l i g e n ha kommit igång med träningen. Jag tränade sist ordentligt för 11 (!) månader sedan. Jag har promenerat iofs och ridit men inte har jag kört några träningspass sedan februari förra året.


Idag har jag varit på yogapass i 1½ timme, ja jag har skivit rätt. Yoga pass på 1½ timme. Hårt jobb! Statiskt! Underbart! Smärtande! Och jag kan nog inte ens drömma om hur grym min träningsvärk kommer att bli. Men det ska bli skönt iaf. Just nu ömsom bränner, ömsom värker det i musklerna. Vilken känsla! Och nu ligger jag på sängen nyduschad i min nya pygamas som jag fått av Clara och resten av familjen tittar på Mästerkocken, ett program jag avskyr, så nu har jag bara lite egentid.


Idag har jag inhandlat nya solglasögon på Synoptik så nu kan våren eller iaf solen titta fram för om jag får säga det själv så är de grymt snygga. Jag har aldrig haft märkessolisar förr men nu så jäklar slog jag till. Clara ska få låna dom för hon var också fin i dem. Ett par jeans fick likaså följa med hem så nu måste jag gulla med mamsen så hon fixar upplägg för som vanligt var de några centimeter för långa.


Ha en skön kväll och stor kram på Er!

Inga kommentarer: